HTML

fegyencedzesxxx

edzés

Friss topikok

Címkék

2011. 08. 22. edzés

2011.08.23. 19:00 lifegym

Nos, mivel az orromra koppintottak hogy nem írok a blogba, hát folytatom :)

 

Sajnos csontkovácshoz kell járnom (életemben nem voltam korábban), mert fáj a hátam. A "doki" diagnózisa szerint néhány csigolyám közelebb van egymáshoz mint kellene, magyarán összecsúszott egy kicsit.

Erre azt mondta hogy a belles edzést egy kis ideig hanyagoljam, a fegyencedzés, és a küzdés mehet. Hát ezen felbuzdulva tegnap ismét megmozgattam a tagjaimat.

 

A következő rendszert követtem.

-egykezes fekvőtámasz 8.lépés. egyelőre még a köldököm vonalába került a 24 kg-os kettlebell, és őszintén megmondom hogy kb 7-8 centit tudom leengedni a testemet, a lábaimat pedig nem tudom rendesen összezárni, kell egy kis terpesz, különben elfordul a felsőtestem.

 

-nyújtott lábemelés függeszkedésben

(bemelegítésnek szoktam csinálni térdfelhúzásos törzsfordításokat, felhúzott lábas "törzsprést" -ezeket állványom csinálom-)

A nyújtott lábemelésből kb. 10 ismétlést tudtam szép lassan, szabályosan csinálni

 

-egylábas guggolás (az egyik kedvencem)

bemelegítés után a lábakat váltogatva ilyen szériát csináltam (természetesen bemelegítés volt az kb így nézett ki -1-1; 3-3; 6-6; 10-10 ismétlés súly nélkül):

4 ismétlés 8 kg-os kettlebellel, 3 ismétlés 16 kg-os kettlebellel, 2 ismétlés 24 kg-os kettlebellel. tehát 4ismétlés a bal lábbal, majd 4 ismétlés a jobbal, aztán 3 a ballal stbstb.

ma eléggé érzem a hatását :)

- húzódzkodás:

ez a másik kedvencem:)

csináltam 2x 10 madárfogású szép kontrollált húzást, majd 2x 10 normál fogásút.

Gondoltam megpróbálom a felemás húzódzkodást (7. lépés). Érdekes egy dolog mivel azzal a kezemmel amivel kezdtem a gyakorlatot 10 ismétlést tudtam megcsinálni, majd álltam volna neki a másiknak is -szinte pihenés nélkül- és azzal csak 5 -6 ismétlést tudtam csinálni. Ez azért van mert hiába csak az egyik kéz fogja a rudat, a másik a csuklót, de azért az is rendesen dolgozik, így valamilyen szinten elfárad mire sorra kerül.

 

nos valahogy így nézett ki a tegnapi edzésem, ebből a négy gyakorlatból csináltam köröket, mivel szinte nincs átfedés a használt izmok tekintetében, teljesen jól használható.

Ha valaki esetleg össze-visszának látja a "rendszeremet" az azért van mert kicsit az is. Nem csak és kizárólag a fegyencedzésben található gyakorlatokkal operálok, szeretek kísérletezgetni, de alapvetően természetesen a fegyencedzésben található 6 gyakorlat lesz a mérvadó.

Mára ennyi bőven elég volt belőlem, megyek eszek is egy nagyot! Az erő legyen veletek!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://lifegym.blog.hu/api/trackback/id/tr603174197

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása