HTML

fegyencedzesxxx

edzés

Friss topikok

Címkék

2011. 08. 28. edzés

2011.08.29. 01:10 lifegym

2011. 08. 28. edzés

A mai nap lényegében ugyanazt ismételtem meg mint 22.-én.

 

köredzést csináltam, ezzel lerövidül az edzés, az átlag pulzus magasabban tartható, és nem kell tétlenül várni amíg két sorozat között kipiheni magát az ember.

bemelegítést követően:

-két sorozat normál fogású, két sorozat felső madárfogású, 2 sorozat egykezes húzódzkodás -abból a fajtából, mikor a húzó kezemet fogom csuklónál a másikkal.- a rendes neve felemás húzódzkodás és a 7.lépés a könyvben. Ezekből 10 ismétlést csináltam. A normál fogású, és a madárfogásos meglehetősen könnyen ment, nincs benne semmi kipping, semmilyen olyan mozgás ami nem oda való, szép lassan csináltam ahogy illik, nem jelentett túl nagy kihívást.

Ugyanezt már nem mondhatom el a felemás húzódzkodásról. A szabályos végrehajtáshoz természetesen itt is ragaszkodom, de ez már kemény erőpróbának bizonyult. Az utolsó ismétléseknél olykor már bele kellett húznom a térdem. De 10 db-ot sikerült megcsinálni. 

 

-egylábas guggolás:

1,3,5, 10 ismétlés súly nélkül. Ezt követően 8-as bellel 4 ismétlés. De ma nem elégedtem meg ennyivel. Ahogy alapvetően is egy lábon áll az ember, és a nyomási szakasz végén álló helyzetből -szintén egy lábon - csináltam minden ismétlés végén egy vállból nyomást. Ez annyiból viccesebb hogy egyensúlyozni kell, valamint nem lehet dinamikus nyomást végrehajtani, mert a gyors megindítás, vagy visszaengedés, kibillent az egyensúlyból.

ugyanezt megcsináltam 16-os, illetve 24-es bellel is, úgy hogy ahogy mentem a súlyban felfelé, mindig egy ismétlést levettem az eredeti 4-ből.

mindezt megfejelve, a végére 15 szép lassú súly nélküli ismétlést csináltam.

 

-nyújtott lábemelés:

hát ezt nem cifráztam túl: 4 széria a következők szerint: 5,6,7,8 ismétlés. Szépen, lassan, alulról indítva megfelelő sebességgel. Lefelé is tartva a lábat nem csak leejtve!

 

-fekvőtámaszok:

na ez meglehetősen nehéznek bizonyult. Volt benne szűk fekvő 2-3 sorozat 15 ismétléssel. Aztán volt fél egykezes fekvőtámasz, ám a lábaimat szét kell raknom, mert a felsőtestem elfordul. Azon igyekszem hogy minél kisebb legyen a távolság, míg végül szépen összeérnek azok a lábak. ebből is volt karonként 3-4 széria de csak 5-6 ismétlést tudtam csinálni.

 

mára ennyi mindenkinek jó edzést!

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://lifegym.blog.hu/api/trackback/id/tr683186794

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

thefacebook 2011.09.06. 23:11:03

Jó hogy folytatod a posztolást.
süti beállítások módosítása